Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на филтър купе при 147 - Мисията невъзможна

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    След като развиеш трите болта на капачката и я свалиш (капачката е Г образна,отпуска се надоло и се дърпа на дясно заради зъпчето в левия краи).
    Филтър1 се дърпа на доло,филтър 2 бъркаш с ръка дърпаш на дясно и после на доло.Вкарваш новите в обратен ред.
    Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
    159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
    NEW 159 2.0 JTDm Black TI

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
      След като развиеш трите болта на капачката и я свалиш (капачката е Г образна,отпуска се надоло и се дърпа на дясно заради зъпчето в левия краи).
      Филтър1 се дърпа на доло,филтър 2 бъркаш с ръка дърпаш на дясно и после на доло.Вкарваш новите в обратен ред.
      Това е най-вярното обяснение,но хич не е толкова лесно както изглежда,затова най-добре отиди на сервиз
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #18
        Въобще не е трудно. Единствено достъпът до мястото не е удобен. След като развиеш трите винтчета, сваляш Г-образния капак и изтегляш двете части на филтъра. Това е по-лесно, отколкото смяната на въздушния филтър, където има повече врътки.

        Болтът за тегленето няма нищо общо с филтъра на купето. В тая тема се засегна само заради цените на частите, че варират до 30 пъти! Ето темата за болта.
        и Цитат от нея: Както написах в началото моля някой от Варна ако може да услужи с този болт за няколко часа.
        Колата си е паркирана в града, трябва да се закара до сервиз, просто нямам болта а оригинален струва 60-так и може да дойде след половин месец.


        И цитат от Л ми С: Благодаря много за информацията, днес си го поръчах оттам, 33 лв. е утре ще дойде с куриер.

        Ама това е за друга тема...
        2014: Deutschland über alles

        Comment


        • #19
          А има ли вариант след като се смени филтъра да не се завиват болтчетата ( с цел по-лесен достъп при следващата смяна), понеже гледам Вовата е писал, че капачката се държи на зъбче освен на болтовете?
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
            А има ли вариант след като се смени филтъра да не се завиват болтчетата ( с цел по-лесен достъп при следващата смяна), понеже гледам Вовата е писал, че капачката се държи на зъбче освен на болтовете?
            Не! От единия край е на зъбче, ама от другия го държат винтчетата.
            2014: Deutschland über alles

            Comment


            • #21
              Има начин,аз оставих само едно болче !
              Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
              159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
              NEW 159 2.0 JTDm Black TI

              Comment


              • #22
                Колеги, някой, който е по-наясно със смяната на поленовия филтър, може ли да обясни по тия снимки дали изобщо има, къде аджеба е скрит и кои винтове се развиват
                Снимките са на Алфата от подписа.

                Мерси предварително!
                Attached Files
                Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
                Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp

                Comment


                • #23
                  Колега на третата снимка се вижда наи добре.Горе в ляво се вижда едно болтче,което се развива с камък 5,5 малко по надоло имаш още две такива развиваш и леко дърпаш и нататака ще разбереш как става малко е неудобно ама няма начин така са го измислили,дано сам ти бил полезен.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Slavi TD-to Покажи съобщение
                    Колега на третата снимка се вижда наи добре.Горе в ляво се вижда едно болтче,което се развива с камък 5,5 малко по надоло имаш още две такива развиваш и леко дърпаш и нататака ще разбереш как става малко е неудобно ама няма начин така са го измислили,дано сам ти бил полезен.
                    Ааааа, ясно! Мерси за бързия отговор!

                    Междувременно намерих и друга тема - със снимки, та чак сега ми стана ясно кой е тоя Г-образен капак, който покрива/затваря филтъра!
                    Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
                    Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp

                    Comment


                    • #25
                      филтър купе на 147
                      http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=56670
                      sigpicBMW E39 530D 193hp / Alfa Romeo 1.8 16v TS 144hp бившa / VW Passat B5 1.9 TDI 110hp / Lancia Dedra 1.6 80hp бившa

                      Comment


                      • #26
                        Докладвам - филтърът на тая от подписа сменен, цялата работа е 5 мин., ама да знаеш кво развиваш и къде дърпаш, тогава става лесно дори само с напипване.

                        Старият филтър - черен, мръсен, сигурно и яко позапушен.
                        Новият - 20лв от най-близкия магазин, в случая Евро07.

                        Благодаря още веднъж на всички за съществената помощ (без нея и аз, и синът се гънахме и пулихме 20 мин., без да разберем къде е, след което аз твърдо отсякох - в тая кола нема таквоз дживотно, хау, Аз казах)!
                        Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
                        Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp

                        Comment

                        Working...
                        X